Chyba seria :roll:
WYBUCHŁO TURBO
Zwiń
X
-
Poczytaj to http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=29252Zamieszczone przez Jacek Nowakdla mnie to jest nie do przyjecia ze jak pada turbo to sie dzieja takie rzeczy(pogiete korbowody albo silnik amen), jaK sie zachowac na drodze jak sie cos takiego przydazy
Tu coś chyba pisze więcej.
PzdrŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Tamten temat nie skończył się aż tak strasznie jak u lyzego110, bo silnik przeżył i jeździ dalej w tej ibizie :wink:Zamieszczone przez TymonPoczytaj to http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=29252Zamieszczone przez Jacek Nowakdla mnie to jest nie do przyjecia ze jak pada turbo to sie dzieja takie rzeczy(pogiete korbowody albo silnik amen), jaK sie zachowac na drodze jak sie cos takiego przydazy
Tu coś chyba pisze więcej.
PzdrLeon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Chyba z tego co kiedyś czytałem jak coś takiego sie dzieje odrazu wyłaczyć silnik a jak to nie pomaga i obroty wzrastają zapodać ręczny (można też nożny wcisnąć) władować 5 bieg i puścić sprzęgło by zdusić auto.Zamieszczone przez Jacek Nowakdla mnie to jest nie do przyjecia ze jak pada turbo to sie dzieja takie rzeczy(pogiete korbowody albo silnik amen), jaK sie zachowac na drodze jak sie cos takiego przydazy
Coś jeszcze - lub o czymś zapomniałem ?OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Panowie a jak to jest jak się zmienia silnik musze gdzieś zgłaszać w urzędzie komunikacji, czy jeszcze jakieś inne pierdułki załatwiać :twisted:
[ Dodano: Sob 08 Kwi, 06 14:25 ]
a jeszcze jedno czy w zanmian za AHF moge wstawić ASV tak aby nie zmieniac komputra i innych gratów, bo AFN odpada gdzyż jest wzdłużny prawda ?była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę
Komentarz
-
-
Dokładnie. Kiedyś było tak że samochód to silnik. Dziś silnik jest traktowany jako cześć prawie tak samo jak wycieraczka :szeroki_usmiech. Zauważ ze nowych dowodach już nie biją numerów silnika :diabelski_usmiechZamieszczone przez MaicroftWkladasz i jezdzisz nic nie musisz zglaszac.OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
śmiało
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Jezeli awaria slinka nie ruszyla samego bloku, to podmien tylko "dol" i "gore". Wtedy blok z numerami Ci zostanie, a i roboty mniej.Zamieszczone przez lyzy 110no dobra a jak ja mam jeszcze bity nr silnika w dowocie to nie bedzie sie zgadzac"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
lyzy 110, naprawde wielkie współczucia
lacze2
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
motorek zakupiony czeka na dostrojenie, a ponieważ i odmłodzi troche moją czeszkę ponieważ jest 2001 i około 90 kkm i funkiel nówka turbawka to teraz bez obaw można zapodać wiruska :szeroki_usmiech
wszystko dzięki koledze Kubie z firmy DV-T w Ożarowie- serdeczne dzięki
była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę
Komentarz
-
-
lyzy 110, Powodzenia i oby ten motor dotrwał do twojej emerytury
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
wracam do tematu ale tylko po to aby siępochwalić iż moja octa w końcu bangla na nowym serduchu z nowymi pluckami i nowe sprzeglo przy okazji nie mowiac o innych dodatkowych i p...ch.
A wiec tamat można uznac za zamkniety.
Wrażenia z pierwszych kilometrów nie powiem że porywające lecz ciekawe wydaje mi sie że silnik ładniej pracuje od mojego starego no i turbawka ładnie dmucha.
ozostało mi trochę częsci jak pompa paliwa głowica - kompletna koła zębate itp
gdyby kltos potrzebował zapraszam
pozdrbyła czeszka jest franca ale wolałem czeszkę
Komentarz
-
-
Chciałem spytac czy znacie w okolicach Lublina jakiegos fachmana złotą rączke co to jak dotknie to nie spapra roboty albo zaspiewa ze oczy trzeba przecierac. Glownie chodzi o zapieczone kierownice spalin. Autko ma dopiero 50 kkm i smutno mi... a podmiana zaworu cisnieniowego na nowy nic nie dala.
Z gory dzieki za pomoc i jakbyscie jeszcze mogli podzielic sie wiedza ile u was taka przyjemnosc kosztuje (tzn czyszczenie kierownic ew. sprawdzenie) oczywiscie bez podawania miejsc
I czy znacie juz Mastersa z Lublina - warto pojechac?Teraz Laguna II 2,0 dci 150KM ...
Octavia II kombi 1,9 TDI również w stajni w rodzinie
Komentarz
-
-
Sory że "odgrzewam" temat ale właśnie miałem awarię turbiny. Rozsypała się na trasie i jakieś 60km jeszcze zrobiłem zanim postawiłem samochód na kanale. Turbinę oddałem do regeneracji po czym z powrotem zamontowałem w aucie. Po odpaleniu silnika miałem dużo siwego dymu z rury. Myślałem że jeszcze resztki oleju z wydechu muszą się wypalić więc zostawiłem samochód na obrotach. Po chwili podczas "gazowania" silnik złapał maksymalne obroty. Na szczęście wyłączenie kluczykiem podziałało. Niestety turbina znowu do regeneracji
Napiszcie koledzy jak i co dokładnie wyczyścić aby sytuacja się nie powtórzyła. Pewnie mam dużo oleju w dolocie ale nie bardzo wiem jakim sposobem go wypompować. Napiszcie koledzy jakich środków używać do czyszczenia rury ic itd.
Komentarz
-
Komentarz